Och lite annat också.

30 november 2011

Jag fick stor lust att skriva av mig lite här. Mest för att jag pluggar betong och det är dötrist och jag vill göra något annat.


Jag har ibland ganska svårt att unna andra saker. Mest när de sakerna innebär att det värker lite i mig. Tro mig jag försöker, men det är så svårt.
Ni vet, när man bara känner att det hugger i kroppen.

Hur som helst så ska jag försöka rycka upp mig lite, tänka på julen och familjen och katterna och sånt som gör mig glad.
Och polenkryssningen med klassen, eller delar av klassen.
Fast det kommer ju göra ont då också. Förmodligen mer.

Se där, så där gör jag alltid. Jag tänker att jag ska tänka positivt och sedan så kommer jag in på jobbiga och tråkiga spår. Varför lyssnar jag inte på mig själv? Förmodligen för att jag inte brukar vara någon man ska lyssna på.

Näe, nu får jag rycka upp mig lite! Pluggar jag lite betong en stund så förstår jag att mina problem är små och betydelselösa.

Se bara:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar