Och lite annat också.

09 november 2011

Idag mår min nacke mycket bättre. Men när jag nös alldeles nyss så trodde jag nog att nacken gick av. Men det verkar som om den fortfarande sitter där den ska. Vilket är ganska bra, tycker ja! (he he)

Jag har varit duktig och städat massa idag, kanske inte jättebra eftersom jag har mer ont nu än innan jag städade. Men skönt att komma hem till en ren lägenhet på söndag.
Jag måste fortfarande dammsuga och plocka lite på golvet. Men jag tar en paus med ett glas vin.

Jag måste ju ladda om för morgondagen. Det var tungt idag kan jag säga. Fast jag satt och sneglade på Heléns dator nästan hela dagen. Och på min mobil. Har nu fyra spel igång med min klasskompisar på wordfeud. Bra underhållning tråkiga kurser som denna.

Jag har inte packat än. Är ni förvånande? Det är inte jag. Jag ogillar att packa, för att underdriva lite.
Men har köpt "inflyttningspresent" till Malin nu. Den ena får hon dela med mig faktiskt.

Hur som helst så kanske jag ska återgå till min mycket tråkiga sysslor.

Men städa och packa blir mycket roligare när man lyssnar på den här låten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar