Och lite annat också.

17 oktober 2011

Nu är jag tillbaka i skåne, med endast tio minuters försening.

Jag är lite krasslig och är lite nervös för att jag ska bli sjuk. Det är inge bra. Fast vi är ju bara i skolan två dagar denna vecka, eftersom torsdagens kurs blev inställd.
Tror ni jag klarar det?

Fixade inläggen, de var verkligen inte gratis. Men de kanske skjuter upp eventuell operation några år. Så det är värt det.
Köpte mig en tjock vinterjacka också. Inte helt gratis, men billigare än inläggen. Så i vinter ska jag inte frysa!

Nu är det snålt i kassan, särskilt om man ska få lov att köpa den där boken om betong och armering för 600kr. Men jag kanske får vänta till nästa vecka med att köpa den.


Har för övrigt haft en mycket bra helg hemhemma. Träffat folk och umgåtts med familjen.
Plockat svamp med ena katten och mamma. Gjort köttbullar. Bakat. Hälsat på mormor och träffat farmor och farfar. Träffat en sjuklig kusilur.  Hälsat på Martina och tittat på serier och pratat om allt precis som förr. Fikat på ejes, som inte är ejes längre. Gått på loppis och stan med mamma. Varit och besökt jobbet jag var på i somras, det blev riktigt bra. Gosat med mina fyrbenta älsklingar, ätit ett ton katthår. Och bara tagit det lungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar