Och lite annat också.

19 oktober 2011

Idag har vi haft BAS-U och BAS-P, med en lärare från Kristinehamn. Världen är bra liten ibland. Dagen avslutades med ett apsvårt kunskapstest. Är verkligen osäker på om jag klarade det eller inte.

Skolan har också ändrat schemat, så sista veckan är jag inte alls ledig tre dagar. Så jag får lösa det på annat sätt.
Samt att den fredagen jag och Emma åker till Tyskland så är jag inte ledig längre. Har lektion på förmiddagen och examensarbete på eftermiddagen. HATAR SKOLAN JUST NU. Men det får jag också lösa på annat sätt.

Men nu är jag ledig i fem dagar i alla fall. Ska bli skönt, men kändes fruktansvärt onödigt att vara i skolan en dag denna vecka. Kunde ha varit hemma i en och en halv vecka. Så dumt.
Jag har ingenting att göra dessa fem dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar