Och lite annat också.

29 augusti 2011

Jag tänkte att jag skulle skriva något vettigt. Men som de flesta redan vet, så har jag nästan aldrig något vettigt att säga. Så jag kanske ska fortsätta skriva strunt.


Under sommaren har jag börjat sytt igen, och det känns riktigt bra. Det var väl mitt enda intresse, så jag vill inte att jag ska tappa suget nu.
Jag hittade ett mönster på en oversize tröja hemma, som mamma gjorde någon gång för länge sedan. Som jag redan använt två gånger, och som jag redigerat lite och gjort två linnen av. Det är trevligt att hitta superenkla mönster som blir något riktigt snyggt.
Vill egentligen sy nu också, men huvudet vill inte komma överens med mig. Hoppas att jag ska bli bättre nu när jag ätit.

Suck, det var det mest ointressanta jag skrivit hittills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar