Och lite annat också.

26 augusti 2011

Jag har varit riktigt dum de senaste dagarna. Jag har handlat som en dåre, ungefär.
Visst har jag handlat saker jag behöver, men också en massa saker jag helt klart inte behöver.

Tex handlade jag en kanin som man lägger tops i. Nödvändigt? Absolut inte. Roligt? Definitivt.

Men sedan har jag också handlat en väska som min dator, skolböcker och förhoppningsvis matlåda får plats i. Underkläder, då jag bestämde mig för att rensa ur den förut. En jacka, som jag kan använda nu, som inte är en regnjacka.

Men jag har också handlat byxor, linnen och en skjorta. Och så kunde jag ju inte motstå 50% på Kan dee shop. Så jag beställde en magtröja (som jag ska ha ett linne under innan ni flippar ut) och ett linne.

Ångest?

Japp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar