Och lite annat också.

24 augusti 2011

Har fått lönebesked, mycket dåligt sådant. Upptäckte att de hade ändrat min timlön från ena månaden till den andra. Och inte åt det bättre.

Tur att pappa kan fixa det åt mig, för jag har jobbat hårt och 80kr i timmen är inte värt det. Sådetså!

Men förutom det så får jag pengar från CSN också. Vilket gör att jag kan betala tillbaka lite av det jag är skyldig mamma och pappa. Och har råd att köpa lite nödvändiga saker, som en skolväska som datorn får plats i. Lyckades ju ta sönder min på Siesta i början av sommaren.

Förövrigt så har jag varit ledig, och har inte gjort ett piss. Lite tråkigt faktiskt. Konstigt nog ska det bli skönt med skola imorgon, det trodde ni inte va?

På fredag är jag ledig igen. Så det är skönt. Inte lika tråkigt hoppas jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar