Och lite annat också.

08 juli 2011

Här har jag blivit väldigt dålig på att uppdatera.
Jag är hur som helst så trött att jag snart faller död ner på sängen.

Nu har jag bara en och en halv vecka kvar att jobba. Det är så skönt att se ljuset i tunneln, att slippa bli väckt av klockan och bli lika besviken varje gång jag ser att den bara är 05.15.
Jag och kusinen ska ge oss ut på roadtrip när jag slutat, vi ska ner till Nybro, Kalmar och Öland en sväng.
Annars så har jag äntligen planerat in min resa till Borlänge. Men innan dess hinner jag bli 21.

I helgen ska jag skura, slipa och måla räcke. Och kanske hinna ta en date med Malin på söndag, men det får vi väl se då.

Förövrigt så har jag pratat med csn. Det löste sig nog. Vilket var tur.

Nu är ögonlocken så tunga att jag somnar när som helst. Liite väl tidigt en fredag, men det skiter jag i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar