Och lite annat också.

10 juni 2011

Jag vet egentligen inte vad jag ska säga.
Men idag är det fredag.

Igår drog jag till Karlstad, min värsta biltur någonsin (inräknat den gången jag hade magsjuka och var tvungen att åka buss hem).
Ungefär från Ölme började det ösregna och blixtra som satan. Det var riktigt läskigt stundtills såg jag ingenting och varje gång jag såg en blixt höjde jag volymen på musiken för att slippa höra mullret. När jag var framme på Hammarö så var det ganska högt kan jag säga.

Jag åkte hur som helst hem till Lisa, som tog studenten. Där träffade jag Sara också, och sedan kom Sofie och Martina. Så det blev lite som en återträff.

Idag har jag jobbat, vi var på IKEA hela dagen. Satte upp räcke, som tog väldigt lång tid. Städade lite och kikade på när de la asfalt.
På dessa två dagar har jag ju sett (och kanske lärt mig) mer än på hela praktiken.

Jaja, ikväll har jag lovat hämta mamma så nu sitter jag och tittar på En plats på landet och dricker fanta (i mitt tappra försök att sluta drick cola (fast nu slog det mig att jag drack cola förut på ikea till glassen. Fan))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar