Och lite annat också.

06 maj 2011

Jag har lite tråkigt, och jag hittade massa bilder så jag kör en sådan här:

April 2007:
 


Vi jobbade med helvetet-projektet i skolan. 
Här målar vi min rygg, jag har för mig att det hela handlade om de sju synderna?


Pappa fyllde 50, det firades på altanen. 


Jobbade lite till med projektet. Vi gillade ju färg i alla fall. 

April 2008:

Vi åkte på studiebesök med skolan. 
Hade en tvärvändning på stilen?


Firade valborg med att grilla vid älven i Karlstad. 
Sedan hade jag inte tagit så många mer bilder i April.

April 2009:

Åkte till Göteborg och gick på Mando Diao med Emma.
(ny stil?)


Tog med Malin och Martina till Lofsdalen. 
April 2010:


Gick på det stora kalaset på nöjesfabriken.


Med ett gäng snygga tjejer. 


Firade påsk.


Åkte till Borlänge och hälsade på bästa Hanna. 


Firade valborg hos Martina,  här i stort behov av grillhjälp.

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag saknar dig Sofia när jag ser bilderna! Så mycket skoj :D
    Hoppas du har det bra och att vi ses snart! <3

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig med! hittade massa bilder från "förr". Men jag kommer hem om en månad, då får vi ta ikapp lite tid tycker jag :) <3

    SvaraRadera