Och lite annat också.

22 maj 2011

Hässleholm by night: två igelkottar som konverserade och grävde ett hål(?) i en trädgård. En limousine. En död igelkott (stackarn).

Förresten, det kanske är igelkottar som gör alla hål som finns i alla gräsmattor här. Om inte, vad gjorde då de två igelkottarna jag såg?


Sånt här kan man fundera över när man vandrar hem från Malin kl 02.45 en lördagsnatt, till nya lägenheten.
Så nu vet ni.

Enda anledningen till att jag skriver här nu är för att jag fördriver lite tid medan jag försöker nyktra till, så att jag mår bättre imorgon. Jag måste tvätta, så innan fyra ska jag må bra och ta mig till Tyringe.

För alla som undrar: Det var en fantastisk sommarfest. Med värme till att börja med. Händelserik, som alltid när våran klass är inblandad.
Den avslutades med att ligga på Malins matta och lyssna på ljuv musik, och slappna av, lite väl mycket eftersom vi alla höll på att somna. Det är då man vet att festen är slut?


(hahahaha, det körde förbi en raggarbil precis utanför köksfönstret. Och tätt efter kom polisbilen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar