Och lite annat också.

31 maj 2011

hahaha. Ja så jag var alltså lite full förut, och däckade på soffan.
Men till mitt försvar: Vi satt i solen i flera timmar och drack inget vatten, var ovana vid värmen och på det så drack vi lite alkohol. Inga större mängder.
Och det gick ju som det gick.

Vi hade i alla fall vår sista tenta för terminen idag, vi får väl se hur det gick. Jag har ju sagt flera gånger att jag trott det gått dåligt när det faktiskt gått bra. Så jag ska vara tyst.

Efter jag var klar, typ halv tio, så gick jag hem och bytte till shorts och hämtade lite dricka, snacks och en filt. Sedan gick jag tillbaka till skolan och väntade på de andra, och sedan när de var klara gick vi till Hembyggsparken och satte oss.
Det var så jävla varmt, och skönt.


Där satt vi ett tag och hade jäkligt trevligt, sedan gick jag hem och somnade som sagt på soffan.
Sedan så gick jag till maxi och handlade lite alkoholfri dryck och gick hem och duschade och sedan knallade jag iväg till Malin.

Hon hade tänt grillen och så satt vi ute i blåsvädret och åt lite och hade trevligt.

Och såhär kan det gå när man sitter med halva ryggen vänd mot solen;



Nu är jag tillbaka i lilla lägenheten och njuter av att jag inte behöver plugga mer.

FÖR NU ÄR DET SOMMARLOV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar