Och lite annat också.

04 maj 2011

En tenta klar, fyra kvar.

Idag skrev vi tenta i VA, som vanligt dök det upp massa konstiga frågor som jag bara chansade på. Hoppas jag chansade rätt då.

Men det blir ingen rast och vila efter det inte. Nu ska jag skriva klart ledarskapen, redigera hela arbetet och skriva ut ett utkast att visa gruppen imorgon. Hoppas de blir nöjda.

Jag håller på och stressar ihjäl mig för flytten också. Förstår inte varför, eftersom jag redan fixat en del. Men det är elen, som jag tydligen inte kunde fixa själv, och bostadsbidraget jag måste ansöka.
Men eftersom mitt kontrakt var helt trasigt när det kom fram var jag tvungen att ringa och be om ett nytt. Hoppas att jag får det snart så jag kan skriva på och kopiera det så jag kan skicka in ansökan.

Nu tror jag att jag tänker baka något gott. Som lite firande, kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar