Och lite annat också.

15 april 2011

Var till skolan och vände idag. Känns kanske onödigt, men lämnade alla papper på projektet till de andra. Sedan var det bara att sätta sig på tåget hem igen. Jävla maghelvete.

Så idag har jag inte gjort någonting alls i princip. Har varit för arg på mig själv för att kunna plugga så jag kommer ha mycket att göra imorgon eftersom jag ska skriva klart texten i ledarskap samt att jag har massa svår matte att räkna.
Rolig lördag. Hoppas i alla fall att det blir varmt så kanske jag kan sitta på balkongen och plugga lite. Det hade varit mysigt.

Ikväll har jag sett på Letters To Juliet. Mycket förutsägbar, men ganska bra. Amanda Seyfried är galet snygg tycker jag. Det är lite så jag skulle vilja se ut.

Med det sagt, tar jag kvällen och nattar mig och mitt huvud som inte uppskattat all tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar