Och lite annat också.

29 april 2011

Jaha, då var det helg. Men det innebär inte vila, förutom lite på morgonen. Denna veckan har varit så sjukt jobbig. Nästa blir inte lättare.

Idag har jag hjälpt Helen flytta, det var riktigt trevligt. Vi stack direkt efter skolan, kl 12 och började med att äta lite. Sedan bytte vi bil och fixade ett släp på hennes pappas jobb.
Sen var det bara att sätta igång. Vi började ju med att tömma bilen, sedan körde vi till hennes gamla lägenhet och började med att bära kartonger, och det var inte lite kartonger kan jag säga.
Men vi var jäkligt flitiga, särskilt när Malin kom också.
Så vid fem så tog jag mitt pick och pack och gick till bussen.
Hon har nog lika mycket kvar, men guuud vad ont jag har i fingrar och fötter.

Imorgon ska jag plugga ihjäl mig, för på onsdag har jag tenta. Och det blir svårt.

förresten så fick jag besked från Pappa idag, jag får jobba hos dem i sommar.
Börjar den 8 juni och jobbar några veckor och får kanske lite semester och så jobbar jag lite igen. Perfekt!

Nu ska jag fredagsmysa med allt gott jag fik av Helen idag.


Jag har suttit och lyssnat på en jävla hund sedan kl sex. Grannen har (troligen) lämnat sin hund själv, och det gillade den inte. Den har skällt konstant sedan kl sex, kl är nu 21.32.
FAN VAD TRÖTT JAG BLIR!

(det är inte ens grannen intill, utan den snett under (tror jag) hur sjukt är inte det)

Det var visst grannarna bredvid, de som alltid hörs. Jämnt och ständigt.
De kom hem för typ tio minuter sen, och hon gick faktiskt ut med hunden, i typ 5 min.
Kanske att den kan vara tyst nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar