Och lite annat också.

23 mars 2011

Idag har jag haft tenta. Den gick nog ganska bra. Fast inte jättebra. Eller jag vet inte faktiskt. Så länge jag har godkänt så är jag väl nöjd eller?
När jag kom så fick jag lov att städa lite. Vill inte komma hem till en skitig lägenhet på söndag.
Sen var jag trött så jag låg i soffan i ett par timmar, eller tre. Så min pluggkväll gick åt helvete. Men helt ärligt så blir man ganska mör i huvudet av tenta. Det känns som en urladdning så jag pallar verkligen inte mer nu.

Imorgon ska vi på studiebesök. Inte utflykt, eller vad min lärare säger hela tiden. Sedan hoppar jag på tåget till Göteborg. Väldigt trevligt.
Tror inte jag orkar släpa på datorn, den är tung. Jag måste ju ändå typ ha med mig matteboken så. Jäkla skitbok.

Eftersom jag var så dum att jag handlade kläder förut så får jag inte handla lika mycket på fredag. Miss i planeringen?! Eller ett smart drag?
Nej jag vet inte. Infall kallas det.

Nu har jag absolut inget vettigt att säga. Det är lite trist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar