Och lite annat också.

05 mars 2011

I torsdags var i Malmö på studiebesök. Först var vi på ett ställe som jag inte ens minns namnet på. Men där hade de i alla fall lager över alla tillbehör till VA. Som min lärare sa, vid flera tillfällen, att allt som kunde tänkas behövas för att laga VA i hela Malmö skulle finnas där. Det var rätt drygt, eftersom vi stod i ett kallager i evigheter.

Sedan käkade vi lunch på/i Mobilia köpcentrum. Jag kan ju säga att det kliade som attan i fingarna att vara i närheten av så långa roliga affärer.

Sen åkte vi vidare till det område som vårt projekt i VA låg. Det var egentligen inget att se. Bara brunnar, gator och lite asfaltskanter. Typ. Mycket intressant.

Efter det åkte vi hem, och jag sov typ hela vägen. Det var skönt.
När jag kom hem städade jag.

Igår, gjorde jag inget vettigt alls. Pluggade lite, fast väldigt lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar