Och lite annat också.

03 februari 2011

Vad kan jag säga, mina sista dagar har jag spenderat i soffan under en filt. Fy fan för att vara sjuk alltså.

Gick och handlade förut, fick ett extremt behov av glass och halstabletter. När jag kommer hem faller jag ihop på golvet i hallen. Bra va?
Och imorgon måste jag verkligen iväg till skolan, missade de sista lektionerna i ämnet så jag kan inte riktigt missa dessa också. Så jag ställer klockan och proppar i mig lite piller när jag vaknar så ska det nog lösa sig. Jag orkar nog en stund i alla fall.
Men grejen är den att jag knappt kan andas och att jag tagit slut på typ en toarulle på två dagar. Mina bihålor råkar vara något svullna, eller vad man säger, också. Så att ligga ner är jobbigt.
Och så vaknar jag sjuhundra gånger per natt.

Oj, är jag negativ? Det brukar jag väl inte vara? Hmm, jo det brukar jag visst.

Imorgon kommer mamma och pappa, Jippiee!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar