Och lite annat också.

20 februari 2011

Såhär ser min kommande vecka ut:

Måndag: Studiebesök på Hässleholms reningsverk och sedan fortsättning med VA på eftermiddagen. Förmodligen lång dag, och matte när jag kommer hem.

Tisdag: dagen från helvetet med mattetenta. Visserligen så är det bara två timmar och resten av dagen är jag ledig. Fira med ett glas vin kanske?

Onsdag: projektarbetenas dag. Först ska vi börja med projektet i Ekonomi och sedan med projektet i Ledarskap. Lång och sjukt dryg dag.

Torsdag: LEDIG

Fredag: LEDIG

Lördag: Mina underbara kusiner kommer hit. Idag fick jag reda på att Ammiz kanske kommer hit också, ända från London. Hoppas.

Söndag: Mina fina kusiner åker hem. Och som vanligt en ångestfylld dag.


Tycker ändå att det ser rätt bra ut. Och det absolut bästa är att vi inte kommer börja med det nya i matten förrän nästa vecka. Så det betyder att jag inte behöver räkna matte på en hel jävla vecka efter tentan. Men tenta betyder ju också att jag måste plugga järnet idag och imorgon eftermiddag, inte lika kul.
Ska hinna rensa i garderoberna innan kussarna kommer hit också. Har ju lovat Josefine att hon ska få kolla om hon vill ha något, i utbyte mot choklad självklart. 

Det enda som är synd det är att jag inte får träffa denna lilla knodden i helgen. Han får stanna hemma.

 
Nu ska jag kanske ta tag i matten? även fast jag drar mig för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar