Och lite annat också.

23 februari 2011

Nu har jag tagit mig genom denna tunga skolvecka. Eller var den verkligen tung? Låt oss blicka tillbaka lite.
Måndag, smärtsamt besök på reningsverket. Frös som en lite gris och tyckte att det kunde doftat trevligare. Gick tillbaka till skolan men slutade vid två. Har varit med om värre dagar.
Tisdag, mattetenta. Som inte var så hemsk som jag befarat. Tog mig ca 1 timme. Inte så farligt med andra ord. kl 09.56 (+ - några minuter) stod vi utanför chico och väntade på att de skulle öppna så vi kunde fira.
Onsdag, dagen som jag trodde skulle bli värst. Jag måste erkänna att förmiddagen var otroligt seg, och lika lite luft i klassrummet som vanligt.
Sedan så visade det sig att vår lärare skulle någonstans och vi gick hem vid halv två.

Så vad kan jag säga?
Den var inte så tung.

Helen som är en lite som en räddare i nöden, kom med en stor påse fylld med småpåsar med nötter också. Som det bara var att ta av. Och två kartonger Ballerina kladdkaka. Det är så trevligt att bara luta sig lite åt höger och ta en kaka när man behöver. 

Nu gör jag köttbullar. PERFEKT att laga mat just nu tycker jag.

Jag har städat, och dammsugat på ställen som jag inte visste fanns i min lägenhet. Allt för mina kusiners skull.

Imorgon ska jag plugga lite ledarskap om jag orkar. Inte så farligt att läsa och anteckna, så det orkar jag nog.

Åh just det, jag ska sova länge också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar