Och lite annat också.

12 februari 2011

Eftersom mitt förra inlägg pratar för sig själv så behöver jag inte säga att jag har lite problem med matten. Men eftersom jag inte har mycket annat att säga så kan jag ju säga det igen: jag har lite problem med matten.
Så jag tog en tur in till stan, kikade i massa affärer, bara för att få tankarna på annat. Det gick bra.
Köpte ett schampo med pigment i, det ska ge lyster och typ lite brunare färg eller något sånt. Vi får väl se om det funkar.

Jaha, sen så har jag väl inte gjort något annat idag eller? Alltså, det är mitt problem. Jag låter bara tiden rinna iväg. Jag måste lära mig att använda tiden lite bättre.

Hur som helst, imorgon måste jag plugga. Har ju tenta på måndag. Det vore trevligt om den också gick bra, sen ska jag väl räkna matte också. Jippie . . .


När jag började detta inlägg hade jag jättemycket att skriva, men allt jag vill säga rinner liksom ur mig på vägen.
Och mycket av det är inte direkt lämpligt att skriva här.

Såå, därför är mina inlägg tråkiga och innehållslösa.




Därför fick det bli en liten "å så fin" bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar