Och lite annat också.

25 februari 2011

 Ibland är jag väldigt fåordig har jag märkt.Det gör kanske inte så mycket egentligen. Varför pladdra på om massa oviktiga saker? Det gör jag alltid annars så kan ju skippa det här, kan man tycka.
Idag, vad har jag gjort idag?
Vaknade tidigt, och låg kvar i sängen och tittade på film. Det var skönt att inte gå upp på en gång. (inte för att jag gör det annars. Jag snoozar ju i typ en halvtimme i vanliga fall)
Jag kommer ju inte ihåg vad jag har gjort under dagen. Sorgligt. Städat köket har jag gjort. Men det blev ju ogjort när jag bakade förut, så får städa imorgon igen.

Som sagt så bakade jag semlor förut. Tänkte bjuda på det, för jag älskar att bjuda folk på saker jag bakat. Så är det bara.
De blev förvånansvärt bra och goda faktiskt.


Jag var ju tvungen att provsmaka en förut. Såhär söt blev den. Inte särskilt jämn, men ändå fin. 



Grannarna är i farten igen. Jag tror verkligen inte att de fattar hur mycket det låter om dom. Det är ju inget att klaga på om det händer ibland. Men när det ska låta såhär varje helg så blir man lite trött på det faktiskt. Och det är ju inte bara musiken som hörs. Eftersom de spelar så hög musik så måste de ju skrika till varandra, och det kan jag säga hörs det med. 
Sååå roligt att ha sånna grannar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar