Och lite annat också.

26 januari 2011

Jag sitter och är lite sentimental. Mitt "fina" hår försvinner imorgon. Det jag kommer sakna mest är färgen, för när jag har klippt det kommer det i princip bara finnas min "riktiga" hårfärg kvar. Det är synd, för den är ful.
Vi får väl se, jag kanske tvingas färga håret igen, nu när jag har hållit mig så länge. Har inte färgat håret sen midsommar tror jag. Och för att vara jag är det väldigt, väldigt länge.

Har ni tröttnat på hårsnack? Så synd då, för jag kommer fortsätta ett tag till.
Jag menar, det är väl bättre med hårsnack än mattesnack?!

Jag har förresten funderat över att dra till Göteborg en sväng i helgen, har ju långledigt och allt och det skulle vara skönt att komma bort lite. Men å andra sidan så vet vi ju alla vad jag egentligen vill... Meeen, eftersom jag inte kan sluta leva bara för det så kanske jag ska höra av mig till de inblandade i en möjlig Göteborgs-resa. Eller först kanske jag ska kolla så att biljetter inte skulle kosta mig skjortan.
Well, jag får väl ta tag i det nu då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar