Och lite annat också.

30 januari 2011

Jag har spenderat helgen i Göteborg. Bodde hos min kusin och hennes sambo och lille son denna gången. Det var himla mysigt med en liten knott måste jag säga. Även fast jag gärna hade hoppat allt skrik och tidiga mornar.
I fredags mötte hon och den lille Alexander upp mig på stationen. Vi fikade, lekte och "tittade" på handbollen. Själv så tycker jag ju att Alexander är roligare att se på.
I Lördags så åkte vi in till stan framåt eftermiddagen, hämtade upp Emma hos henne. Lillkillen mådde inte så där jättebra men var ändå ganska road av att vara på stan en stund. Sedan så hämtade pappa Martin upp honom och vi fortsatte strossa runt en stund. Fika lite och åkte hem till Emma som hade rensat sin garderob. Vi provade lite och jag lånade med mig lite hem.
Idag så åkte vi också in till stan, gjorde några ärenden och så åkte jag hem vid två.
Men först åt vi pannkakor.

Nu sitter jag hemma och ser på en dålig film. Ska väl packa upp och greja också. Så tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar