Och lite annat också.

25 januari 2011

Jag har håret kvar kan jag ju säga. Jag börjar tveka, nu när jag bestämt mig och allt. Men, jag har ju faktiskt sparat ut håret så länge. Men grejen är den att jag inte tror att jag passar lika bra i långt hår som i kort.
Jag får fortsätta fundera helt enkelt.

Jag har lämnat intresseanmälan hos diverse ställen i Hässleholm som har hyresrätter. Jag vill flytta i till stan innan sommaren helst. Men dit är det ju några månader så jag har ju lite tid på mig.

Räknat matte hela dagen. Och fy satan vad dålig stämning det blir i klassrummet alltså. Helt ärligt så kan jag förstå båda sidor, men det blir lite löjligt ibland.
Men andra saker var ju trevliga, så det var ju bra. Eller nått.

Imorgon börjar vi två nya kurser: produktionsekonomi och ledarskap. Jag, till skillnad från alla andra, ser mer fram emot ekonomin än ledarskap. Jag känner mig inte direkt som en ledare.

Nu ska jag se på tv och sen ska jag soooooova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar