Och lite annat också.

21 januari 2011

Efter en natt med mardrömmar om matte som har fått mig att tvärvakna helt svettig, tog jag ledigt från matten idag. Och nu sitter jag här men skuldkänslor?

Hur jävla sjukt är inte det?


Jag har halkat in i en gigantisk svacka också. Allt känns så fruktansvärt meningslöst, vad jag än tar mig för att göra så spelar det innerst inne ingen roll. Resultaten kommer inte att glädja mig på något vis.

Jag tror jag har gett upp.

Vad beror det på? (Ja, förutom att mitt liv inte längre innehåller något annat än matte) Haha, det är så patetiskt att jag inte ens tänker ta upp det här.
Usch, jag är så fruktansvärt patetisk.


Jaha, för att inte vara negativast i stan så jag kan ju dela med mig av min mattefria dag.

Jag minns inte ens när jag vaknade, alltså när jag vaknade och gick upp för jag har vaknat tusen gånger inatt. Det är nätter som denna man ska ha någon att sova med (!).
Jag gick upp och satte på någon film tror jag, jag minns faktiskt inte.
Sedan så gjorde jag ingenting förrän jag gick till förmedlingscentralen och handlade lite. Det blev dyrare än jag hade tänkt. Men sånt är livet. Sedan gick jag hem. På vägen stannade en vit skåpbil upp bredvid mig, den innehöll två killar som frågade var närmsta tattueringsställe fanns. Jag blev så överumplad att jag först inte visste vad jag skulle svara. Vem är dum nog att leta tattueringsstudio i Tyringe?
Jag kom hem, tittade på OC. Osv...
Jaha, sen så har jag inte gjort något mer. Så spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar