Och lite annat också.

20 november 2010

Infall

Idag fick jag ett litet infall. Jag får sånt ibland.

Denna gången handlade det om mitt hår. Jag var av någon anledning himla trött på mitt hår.
Den första åtgärden jag tog var att bättra på luggen. Med bättra på menar jag göra den aningen tjockare. Nu kan man nästan säga att jag har lite av en 70-tals lugg.

Men det räckte tydligen inte med det, nej.

Så jag tog allt håret och klippte rakt av. Inte mycket, men en 3-4 cm i alla fall. Detta var ju rent jävla idiotiskt när man tänker efter. Jag sparar ju ut håret. Och har försökt med det i några år nu, utan att lyckas.
Det är just dessa infall som gör att jag inte lyckas.

Så för att summera det hela: Jag har en tjockare, bredare och faktiskt snyggare lugg. Men jag har också kortare och mycket ojämnare hår.

Kanske min kära syster ska få äran att rätta till det när hon kommer nästa helg. (om hon vill)

Ungefär såhär ser det ut, dock så syns inte alla skavanker på bilden.



PS, Min plattång har gått sönder, dumt nog. Fick lov att beställa en ny (dock inte lika avancerad och dyr) Så nu kanske mitt rätta hår skymtar fram under veckan. Usch, jag säger bara usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar