Och lite annat också.

15 oktober 2010

-

Jag vill bara packa väskorna och åka hem.

2 kommentarer:

  1. Det känns lite jobbigt att läsa om att du mår dåligt där nere... När jag var i Tyskland i somras så kände jag ju likadant, att jag bara ville hem. Och även fast det kändes som ett misslyckande och även fast det innebar att jag skulle bli helt pank hela sommaren så valde jag att åka hem. För det var ju värt för att slippa grina varje dag över hur dåligt jag mådde där. Men så har jag en bror i Oslo också, och jag vet att han mådde väldigt dåligt där de första månaderna. Men nu mår han mycket bättre, när han fått vänner där och han kommit in i livet i Oslo. Men om din magkänsla säger att utbildningen inte är något för dig så kanske det är bäst att göra något åt det. Kan ju vara svårt att flytta ifrån lägenheten, men man kanske kan söka någon annan kurs eller utbildning? Eller söka jobb? Väldigt trist att du inte trivs.. Ursäkta den långa kommentaren :=) Elin O

    SvaraRadera
  2. Elin, jag tror nog att det bara är en svacka. Ska ut på praktik om en vecka så då får jag se om yrket är något för mig eller inte. Men du gjorde ju rätt i att åka hem, och ska fundera på om inte det är rätt för mig också.
    Det är bara lite tufft när man inte riktigt har någon att umgås med eller prata med om allt som händer.
    Men nu får jag rycka upp mig lite.
    Jag blir glad över att du bryr dig (och läser min blogg) :)

    SvaraRadera