Och lite annat också.

09 september 2010

Tema

Jag har ju tydligen ett stående tema här.

Jag var hemma idag med, kommer inte ihåg om jag skrivit det redan men om jag nu har det så skriver jag det igen.

Jag är rastlösast i världen. Gick och röstade förut och den promenaden tog kål på mig. Var så slut när jag kom hem så jag kunde verkligen rättfärdiga att jag var hemma idag. Ingen chans att jag hade pallat skolan idag.

Imorgon måste jag gå iväg, ifall vi har fått läxor eller något liknande.
Men hälsan kommer först.

Dystert det har blivit här på bloggen. Men eftersom jag är lite dyster, och fruktansvärt känslig, nu när jag är sjuk så blir det så på bloggen med.
Och eftersom jag inte har någon att prata med så skriver jag ut vad jag skulle säga om jag hade någon att prata med. Jag försöker helt enkelt få någon (som inte finns) att stå bakom mig och stötta vilka beslut jag än tar. Och nu låter detta värsta drama, men jag får ju panik så lätt. Och nu när jag ligger i underläge, vilket jag verkligen inte gillar, så vill jag inte behöva oroa mig för att jag är sjuk. Det kan jag ju inte hjälpa.

Ja, jag sa ju att jag var dyster och känslig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar