Och lite annat också.

18 september 2010

Tänkte lägga upp bilder på lägenheten förut, men vet ni vad?
JAG ÄR LAT. Så jag gör det en annan dag. Imorgon kanske om jag får tummen ur.

Tänkte att jag skulle försöka få tummen ur och sy något imorgon också. Skulle kännas bra att komma igång med det igen.

Idag paniktvättade jag, för jag ska nog till Göteborg till helgen, och helgen efter det och sedan hem helgen efter det så jag vet inte när jag ska hinna tvätta. Men det får jag ta någon gång efter skolan.

Jag pratade med Martina och Malin på skype också. Jag saknar dem så. Men det var roligt, det var som det brukar vara när vi träffas, bara det att vi inte träffades.
Jaja.

Nu är jag trött, fast det är jag jämn nu för tiden. Så jag ska lägga mig i sängen och se på någon film eller något.



Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar