Och lite annat också.

12 september 2010

Jag ska kanske försöka bli lite bättre på det här med att blogga, sa inte jag någon gång att jag skulle ha mera bilder? Det vore ju en bra idé nu, för det är så tråkigt att läsa en blogg helt utan bilder.
Ska bara lära mig att ta lite mer bilder och lägga ner lite tid på det. Jag gör ju ingenting ändå. Förutom att gå i skolan då. Men det har jag ju knappt gjort hittills, men det ska det bli ändring på från och med nu.

Förut när jag pluggade fick jag ringa pappa, för jag fattade ingenting av vad jag läste. Det är bra att ha en pappa som jobbar i branschen!

Imorgon tror jag PEAB ska till skolan och prata lite med oss om praktiken och så. Vore himla trevligt om jag kunde hitta en praktikplats så snart som möjligt så jag slipper gå och fundera över det och må dåligt. Det är ju snart dags för praktik ju, eller ja snart och snart. Slutet av Oktober, men jag tycker det är snart.

Nu ska jag se på Mamma Mia på tv eller Vampire Diaries på datorn och sedan ska jag sova, för jag är så himla trött. Jag tror man blir det av att ligga i soffan och inte göra något på nästan en hel vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar