Och lite annat också.

06 augusti 2010

Tröööööött

Jag är sååååå otroligt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Varför sover jag inte då kan man fråga sig.

Jo för att.... jag har egentligen ingen bra anledning. Men jag ska prova ut lite kläder annars kommer jag bara ligga och tänka på det hela natten.
Och så ska väl den där potatissalladen svalna så att jag kan "packa ner" den. Jag är så trött så att jag inte kan komma på ett annat uttryck än packa ner. Sorgligt värre.

För att fortsätta detta osammanhängande inlägg så tänker jag tala om att jag var i Karlstad idag. Det var trevligt. Sved lite i plånboken som egentligen är tom. Jag köpte mig en transparent skjorta. Sååå jävla snygg. Och en svart klänning typ. Och strumpebandshållare. För att det är så sött. Ska väl se till att använda dem någon gång också.

Nu ska jag knäppa på nån film och börja klädjakten. Jippieee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar