Och lite annat också.

05 augusti 2010

Torsdag 5 augusti 2010

Om två dagar fyller jag år. Det är ganska trevligt. Men måste börja planera outfit snart, om det blir lite festligt i Karlstad på kvällen. För er som känner mig vet att jag har stora problem när det kommer det klädsel.
Det byts ett antal gånger och sedan brukar det bli så att jag inte är nöjd ändå.

Idag ska tydligen mamma och pappa till nån liten sjö tillsammans med moster Lena och Kent. Av någon anledning. Man vet aldrig säkert.

Så jag ska ockupera tv:n sen och titta på massa inspelade saker. Har två inspelade avsnitt av Twin Peaks kvar att se.

Imorgon vill jag till Karlstad och kika lite i affärer. Ska höra mig för ifall någon vill med.

Så nu vet ni det!

Nu ska jag snart äta lite, det är ju bra ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar