Och lite annat också.

19 augusti 2010

Packar

Nu har jag nästan packat allt, det ekar i mitt rum och jag är fruktansvärt deppig.

Och en annan sak: hur jävla mycket saker har jag? Bilen kommer bli full även denna gång. Har redan tre fulla kassar, en full kartong, tre stycken platslådor och en gigantisk påse med kläder.

Tänk om jag ska flytta igen, det kommer helt enkelt inte gå.


Haha, imorgon ska jag följa med Farmor och hennes granne Anna-greta till Sjötorp för de ska kolla på kläder, och jag vill ju självklart träffa farmor innan jag ska flytta. Och efter det ska jag hem till Mormor på lunch.
Sedan ska jag hem och packa klart, samt packa in allt i bilen.

För tidigt på lördag åker vi till Hässleholm och jag flyttar.
Hard to belive!

Jag och Martina tog ett tårdrypande farväl igår, så det slipper jag imorgon. Det var jävligt jobbigt.
Ja, just det igår var vi på kalas hos Malin som fyllde år. Det avr väldigt trevligt.
Och nu orkar jag inte skriva ett ord till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar