Och lite annat också.

09 augusti 2010

Kort sammanfattning

I lördags fyllde jag år.
Jennie och Malin kom hit. Vi åt massa saker. Jag fick paket.
Sedan gjorde jag mig iordning.
Sedan åkte vi till Karlstad hem till Zäta, till hans och Jockes 50års fest.
Zäta hade världens sötaste lilla kattunge. Det blev min bästa vän.
Sedan så skulle vi ta bussen hem, men den var 25 min sen. Så vi stannade.
Och katten sov hos oss.
I går så gjorde Mamma godaste sommarsoppan.
Jag såg på mysiga filmer, The Holiday, Förnuft och Känsla och stolthet och fördom.
Jag började packa.
Idag har jag vaknat. Tittat på tv.
Packat lite mer.
Försökt få ur någonting vettigt ur Martina, vilket var helt omöjligt.
Smsat med Malin.
Varit på systemet.
Nu ska jag packa lite mer, se på lite mer tv och göra ett nytt försök med Martina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar