Och lite annat också.

17 augusti 2010

Igår var det måndag, då åkte jag och Mamma till Karlstad efter hon slutat.

Vårt första stopp blev symaskinsaffären, eller husqvarnaaffären (jag vet helt enkelt inte vad den heter) Där hittade jag nog den perfekta symaskinen för mig. Jag fick ju en symaskin i födelsedagspresent och julkklapp av mamma och pappa.
Så vi köpte den och jag gick runt och bar på den på stan, vilket var himla jobbigt.

Sedan gick jag in på make-up store, jag behövde nämligen en ny foundation. Usch vad dyrt det är med bra smink. Tänkte också köpa en bra borste till den, men eftersom borsten var dyrare än själva foundationen så blev det ingen borste denna gång.

Sedan gick vi till bakfickan för att äta lite fika och sedan till bilen för att åka till IKEA.

På ikea hittade jag självklart massa saker jag ville ha.
Men tyget jag ville ha till drapperi fanns inte, klockan jag ville ha fanns inte och spegeln jag vile ha fanns inte.
istället köpte jag en fin tv-bänk. Wiho!

Idag ska jag sy drapperi och börja packandet, som jag aldrig gjorde igår.

Imorgon ska jag ta en fika med kusilur och hennes Oliver på stan, och sedan ska jag till Malin som fyller år. Trevligt!

På lördag flyttar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar