Och lite annat också.

21 juli 2010

tralala

Jag kände att jag inte orkade komma på en vettig rubrik.

Idag var jag duktig och åkte faktiskt ner till stan en sväng. Bra gjort Sofia! Där träffade jag kusinen lite snabbt, vi träffar på varandra allt oftare, mycket trevligt!
Så gick jag lite i små affärer och hade det allmänt trevligt för mig själv. Sedan apoteket, då ringde mamma och gav mig det fina förslaget på att åka och bada.

Så vi drog med oss pappa, eller ja han följde nog med frivilligt, och åkte till värnanäs.
Där är det jättemysigt att bada, bara så jävla långt bort.
Det var trevligt, först lite kallt i vattnet, och lite besvärande eftersom det var publik. Fast sedan kan jag ju säga att det blev mer smickrande. Inte för att det berodde på något särskilt men...

Och sen dess så har jag och mamma storhandlat. De åker på lite semester imorgon, och eftersom jag inte kommer ha bilen hemma så handlade vi nu så jag slipper ta allt på cykeln.

Nu ser jag på Bones och slappar, det jag gör allra bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar