Och lite annat också.

30 juli 2010

Regn/blåst

Fan vilket jävla skitväder det är.
Just därför sitter jag inne med en chokladkaka och cola.
Och just därför är jag snäll och är chaufför till mamma, pappa och moster idag, som är nere på stan och tittar på packmopedsturnen. Hade inte haft något emot att se Dregen, men det var inte värt 300kr och regn och blåst.
Så därför sitter jag i soffan och myser och tittar på det hemska vädret som vissa andra måste befinna sig i.

Nu tror jag att jag har packat allt som ska med till Hässleholm denna omgång. Det är ju inte hela världen om jag glömmer något eftersom jag inte ska flytta nu, utan bara flytta in sakerna.

I Torsdags så var jag, Jennie och Malin hemma hos Martina och planerade en tripp till kusten. Ska bli fett nice alltså!

Men först, Hässleholm, som sagt, och sedan fyller lilla jag 20 år. Sedan kusten. Sedan kalas. Sedan fyller Malin och Martina år. Sedan flyttar jag, på riktigt. Scary.

Känns så himla konstigt att det är mindre än en månad kvar tills jag flyttar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar