Och lite annat också.

08 juli 2010

Fredag (imorgon alltså)

Då ska jag inte göra något speciellt. Om Martina kan funderar jag på att svänga förbi henne en sväng. He he.
Min hatt är där, jag saknar den. Fast mer saknar jag henne, men det är en annan sak.

Jag har upptäckt att jag blivit bättre på att blogga. Det är trevligt.
Skulle dock bara bli lite bättre på att ta kort och lägga in, så blir det inte så tråkigt.
Här får ni en gammal goding:

Idag har jag släpat ner kartonger från vinden. De var för jävla tunga. Sedan plockade jag ut allt ur dom och kollade över vad jag ska ha med till skåneland.
Sedan packade jag ner en del i andra kartonger och en del tillbaka till de gamla.
Sedan började jag göra listor på sånt jag behöver handla på Gekås, som vi ska besöka på hemvägen på måndag/tisdag samt IKEA.

Nu är jag trött, kanske ska försöka sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar