Och lite annat också.

27 juni 2010

Vad hände med "jag måste packa nu"?

Jag har lite svårt att koncentrera mig just nu. En miljard tankar går runt i huvudet, samtidigt. Då är det lite jobbigt.
Fast de flesta nuddar samma ämne.
Ämnet har jag redan tagit upp två gånger det senaste dygnet typ, så vi skippar det.


Jag har så otroligt ont i halsen så jag försöker att inte svälja alls, men det hjälper inte så mycket.
Jag har ingen som helst aning om vad jag ska packa. Det är en gnutta frustrerande.
Fast egentligen vet jag vad jag ska packa eftersom jag är så duktig som skrivit en lista. (Yeey mig!)

Pappa och jag var tvungna att åka till Karlskoga och köpa en ny ryggsäck då min gamla var waaay to small!
Jag ville inte åka själv då jag inte tycker att det är smart att köra när man har feber och knappt orkar röra kroppen.


Och här sitter jag nu, väntar på att Hanna ska svara på msn, så att vi kan kolla om vi hinner ses lite till veckan.
För det vore så jävla nice! :D

För att citera Johan T Karlsson aka. Familjen: "Det snurrar i min skalle"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar