Och lite annat också.

26 juni 2010

Midsommar

Firade vi hos Martina med en massa trevligt folk. (lite mer folk än vi räknat med)
Det grillades, kokades potatis åt jordgubbar (typ tre stycken då de nästan hann ta slut innan jag hittade dem) Spelades kubb, lekte med musiken (trots att vi inte fick) och spilldes lite vin, lite här och där.
Midsommaraftonen avslutades på nästan precis samma sätt som midsommarfesten förra året. Vilket var rätt trevligt måste jag säga.
Dagen idag började på nästan precis samma sätt som efter förra midsommarfesten. Både för mig och för Martina. Vilket vi fann lite roligt sådär på morgonkvisten.

Sedan blev det som det alltid är dagen efter. Vilket är: Jävligt mysko!

(Om jag är snäll bjuder jag på bilder sen, måste lägga in dem i datorn först)


Nu ska jag tvätta och packa för fulla muggar. Snart blir det Peace & Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar