Och lite annat också.

16 juni 2010

men jag hatar peace and love lite....

Häromdagen, i måndags faktiskt. Så skickade jag och Martina mail till festivalen för att fråga när vi skulle komma såhär skrev vi: Den första är: När ska vi komma till Borlänge, är det så att vi får
komma när vi vill eller ska alla funktionärer komma samtidigt och
samlas eller så?

svaret vi fick var: Ankomst för funktionärer bör vara så att ni hinner till ert arbetspass och
ev hitta er camping plats....

Idag får jag ett nytt mail, inte från samma person, men från festivalen.

Välkommen på informationsträff inför Peace & Love 2010
Vi på Peace & Love önskar dig som funktionär välkommen till en informationsträff inför årets festival.
Kom och träffa personalansvariga, ledningen och alla eldsjälar bakom festivalen.
Vi bjuder på kaffe och smörgås.
När? Söndagen den 27 juni kl. 15 – 16.30 (ca)
O.S.A. senast den 20 juni om du kan komma, till:


VARFÖR SA HON INTE DET DÅ? Vi beställde ju biljetter i måndags, så att vi skulle komma den 29 i tid tills vi börjar vårt första pass, precis som hon skrev!

Jag blir gaaaalen!

2 kommentarer:

  1. Låter skit detdär.. Kom med mig till Arvika istället :D där skiner solen!

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja, tro mig jag vill verkligen till Arvika också... men vet inte vad min stackars "utmärglade" kropp klarar av det :P
    jag funderar fortfarande lite... ;)

    SvaraRadera