Och lite annat också.

05 maj 2010

Peppa

Jag försöker peppa upp mig själv. Men fatta vad svårt det är. Nu är det en timme kvar. Så om två timmar vet jag om jag får körkortet eller inte.
Men jag kommer ju klara det galant. Fast å andra sidan så sa jag det innan förra gången också. Och det gick ju inge vidare alls.

Därför försöker jag se snygg ut så jag får lite självförtroende, det går inte heller så bra kan jag tala om.
Illa det här.

Men seriöst så borde jag verkligen klara det, om jag fokuserar och inte missar det första jag gör så ska det väl gå bra.
Hoppas att det jag inte behöver göra något jättesvårt bara för då blir det jobbigt.

Ja men det kommer gå bra. Så nästa gång jag skriver så gör jag det förhoppningsvis i ett glädjerus. Men vi får väl se. Räkna inte med att jag klarar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar