Och lite annat också.

03 maj 2010

Helg

Det har alltså varit helg nyss, inte för att det spelar någon roll för mig. Förutom att onsdagen närmar sig med stormsteg. Det är lite obehagligt faktiskt.

Pappa har i alla fall köpt en ny leksak, den är inte till mig men kommer användas flitigt av mig ändå, en åkgräsklippare. Kanske inte låter så kul. Men när man han 1500-2000 m2 gräs att klippa (och löv att rensa) så är det ganska kul faktiskt.

Igår var jag duktig för jag tvättade hela dagen, rensade (nästan) alla löv på gräset, slipade och oljade in utemöbler samt körde lite bil och handlade.
Så trevligt.

Idag ska jag olja in möblerna igen, sen vet jag inte riktigt. Vi får se vad dagen erbjuder.

Ny bloggdesign kanske?

2 kommentarer:

  1. Haha, har pappa äntligen köpt en åkgräsklippare? Trodde aldrig det skulle hända :) Nu är det väl bara en pool som saknas?

    SvaraRadera
  2. Haha ja det har han :D nej det trodde inte jag heller. Men han orkar inte klippa gräsmattorna längre, och inte jag heller för den delen, så det fick bli så :P
    Ja precis, men jag tror att det blir en svårare nöt att knäcka!

    SvaraRadera