Och lite annat också.

12 maj 2010

God morgon, onsdag.

Det blir lite dålig uppdatering när jag är i Göteborg märker jag. Det är lite dåligt av mig.
Jag vet inte riktigt när jag sist uppdaterade och orkar därför inte dra mitt livs historia nu.

Men i måndags så åkte jag, kusinen och kusinbarnet in till stan och gick lite i affärer. Det är inte det lättaste att dra runt på en barnvagn inne i centrala Göteborg. Därför ska jag tillbaka till stan idag och kika lite mer.
Igår så var jag hemma hos kusinen på lunch. Mitt lilla kusinbarn var inte alls på bra humör igår, stackarn hade ont i magen. Sedan efter jobbet kom Emma förbi.
Men hon hade tvätttid vid kl åtta, så vi gick hem och laddade lite maskiner. Då bestämde jag också att jag skulle baka lite. Det blev min egen variant av flarn, då Emma inte hade alla ingredienser hemma. De blev mycket goda, men så jävla feta så de fick ligga på hushållspapper och "torka" upp lite.
När Emma slutar jobbet sen ska vi till hennes kompis som ska färga och forma ögonbryn (finns inte mycket att forma på mig) samt färga ögonfransar. Hon har utbildat sig till något i den stilen så hon ska vara duktig. Och jag vill kunna springa utan smink i sommar utan att se sjuk ut.

Oj vad jag skrev. Trevligt. Nu kanske jag ska äta lite, duscha och så och sedan åka ner till stan. Fast å andra sidan så behöver jag inte åka än.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar