Och lite annat också.

25 april 2010

Ogilla

Ett sista inlägg för kvällen:

Jag gillar inte att varje gång jag tittar mot min lampa ser jag ett stort spindelnät.
Det påminner mig bara om alla spindlar som i hemlighet befinner sig i mitt rum.

(Det påminner mig även om min teori: Att de i största hemlighet regerar hela universum. Alla tror ju att det är mössen som skapat planeten som en del i ett program för att få redan på den stora frågan. Men så är det minsann inte. Varför tror ni så många är rädda för spindlar för? Jo för att det är dem som skapat, inte bara vår planet utan hela universum som ett experiment för att ta reda på... (Jag har inte kommit på vad än) Jag menar det finns ingen annan förklaring. Det kan inte finnas någon annan anledning till att de finns.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar