Och lite annat också.

21 mars 2010

Trött

Jag är sååå trött.
Det suger lite grann faktiskt.


Igår kväll var vi på leprechaun och hade riktigt mysigt. Kvällen började som vanligt på Martinas matta. Där var vi från början Martina, Sofie, Jennie, Malin, Alexandra och Anna. Sofie gick tidigare för hon skulle på bio.
Efter en stund på The Leprechaun så gick Alexandra och Anna till ankan. Men vi andra hade ingen lust med det, så vi stannade kvar.
Kvällen var full av högljudda lite konstiga diskussioner och massa, onödigt, högljudda skratt. Och många roliga blickar hit och dit. Särskilt från Martina och på Malin. Himla roligt!

Vi kom bland annat fram till att det är något fel på namnet (Som jag inte tänker säga här), och inte mig, och vi kom även fram till att det ska bli Oskar i fortsättningen, eller hur var det?
Vi kom även fram till att Martina är jävligt bra på att skriva sms full! Det var nog det roligaste.
Sedan så kom vi fram till att de måste fixa toalettdörren på Leprechaun. Jag vet inte hur många gånger den där dörren öppnades när den borde varit stängd. 6-7 gånger?
Sedan så fick vi lov att säga till dem att inte servera vatten, då de försökte med det till Malin, eftersom det inte är okej att dricka det än, pga av läckan.
Sedan blev alla typ jätte trötta, förutom Martina då. Så vi tog bussen hem.
Och för en gångs skull så var det inte jag som pratade medan Martina sov. Det händer väldigt sällan ska jag säga.

Idag så blev vi onödigt ledsna när vi vaknade, eftersom det snöade som fan.
Så vi satt och surade ett tag, sedan såg vi på Troja.
Sedan så var jag duktig och körde bil hem. Sedan har jag... inte gjort något vettigt. Som vanligt med andra ord.

Bra söndag detta.

(Fruktansvärt onödigt inlägg detta, har ni läst hit har ni inte mycket för er)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar