Och lite annat också.

17 mars 2010

Onsdag

Idag har jag pluggat heeela dagen. Nästan i alla fall.
Jag har skrivit frågor och svar på typ 5-6 delar i boken. Just nu har jag bara 15 sidor kvar, ska fixa dem ikväll. Sedan så tror jag att jag är redo att göra testen på trafikskolan för att se hur jag ligger till. Så jag vet vad jag behöver öva på.

Men först imorgon ska jag upp supertidigt. Ska med mamma till jobbet, hon åker vid sju.
Anledningen till det är att hon ska till Karlstad och jag ska åka med henne dit.
Väl där ska jag träffa en gammal klasskompis, jag kanske ska köpa två par skor av henne. Om jag kan ha dem.
Sedan när jag är hemma i hôla igen så ska jag till trafikskolan och göra några test.
Ska boka in nästa lektion också.
Nu är det öva, öva, öva som gäller.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar