Och lite annat också.

18 mars 2010

Jag är så otroligt deppig

Alltså, det är något stort fel på mig!
Jag är så jävla deppig att jag snart lägger mig i sängen och bara ger upp allt.
Känns som om det är någon mening med något längre.

Jag orkar verkligen inte detta. Och det är så mycket jag skulle vilja skriva, men man vet aldrig vem som kan läsa.
Jag förstår mig bara inte på världen. Och inte på folket i den heller.

Jag undrar om man skulle börja med dagbok igen, bara för att bli av med skiten som aldrig försvinner annars.
Inte ens älskade, älskade Timo kan muntra upp mig. Varför har jag inte spotify premium för?! Man kan lyssna på hans nya skiva redan idag då!
Det gör mig ännu mer deppig, jag måste vänta så länge!


Tur att Photoshop finns, så man kan låtsas att man är lite snygg och må lite bättre av det. Synd att det inte är på riktigt.


(Det ska regna imorgon, varför?)

4 kommentarer:

  1. Regn=smält snö= vår och hjärtan som kvittrar av kärleksbubbel! Pepp pepp på dig soffiproppan :)
    Vi ska ju till irland i helgen ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vill att mitt hjärta också ska kvittra av kärleksbubbel, men det verkar ju inte gå så himla bra med den biten.

    Ja, irland ska bli otroligt trevligt! :D

    SvaraRadera
  3. Ryck upp dig allt kommmer bli bra ska du se! :D
    Tålamod ;)
    Du kanske är sugen på att hänga med ut den 3 april (påskafton alltså) ? Vi är iaf ett gäng brudar som ska till nöjes då! :)

    SvaraRadera
  4. Jaha okej, kul! :D
    Då förstår jag om du inte orkar ^^Men du är iallafall väldigt välkommen, bara att du hör av dig :)

    SvaraRadera