Och lite annat också.

19 mars 2010

Idag, fredag!


Idag så var jag på stan och fikade med Emma. Eller vi åt faktiskt lunch. Det var mysigt!



Jag hade en söt liten rosett runt halsen.

(Guldskorna i hörnet, jag älskar dom! Kommer antagligen användas flitigt i sommar)

Sedan så kom jag på att jag skulle sy mig en liten klänning, sådär vid en kl 21-22. Kunde jag inte kommit på det lite tidigare?
Den ska i alla fall vara rosa och svart.
Hoppas att jag orkar sy klart den imorgon!


När jag ritar/skriver mönster har det en tendens till att bli väldigt rörigt.
Det brukar oftast bli en massa uträkningar hit och dit.
Det pappret blev så himla kladdigt, eftersom jag räknade fel några gånger.
Jag var tvungen att rita ett nytt.
Ofta så blir det fel i slutändan ändå.

Nu ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar